Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно ускорява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И като ти обадят 250лв за дебитомер,30лв за въздушен филтър и 20лв за работа и тя стана
    На Бош дебиломера 019 е 130лв
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

    Comment


    • #32
      А какво по-точно може да му се случи на дебитомера, че да му трябва гаранция?
      www.t-auto.bg

      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

      Comment


      • #33
        Ако ди от Сф имам един нов такъв да пробваш. Кои ти прави диагностика?

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
          А какво по-точно може да му се случи на дебитомера, че да му трябва гаранция?
          Не знам,например да е ментак...
          Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
            И като ти обадят 250лв за дебитомер,30лв за въздушен филтър и 20лв за работа и тя стана
            На Бош дебиломера 019 е 130лв
            130? Аз нов го гледах 190 лева на Бош. Според мен не си струва да взема употребяван от Megaparts за 40-50 лева и да трябва да търся още един после.

            ---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:33 ----------

            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Откачи буксата на дебитомера, покарай с изключен дебитомер и кажи как е.
            Сърдечно ти благодаря за идеята! Засега карам с този дебитомер, но до края на месеца ще взема нов. Отделно и от махането на катализатора ми живна още малко.. Плюс уж по-качественото гориво... Има живот в нея.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
              Не знам,например да е ментак...
              Да бе то в България всичко е менте. Хората сме менте най-вече.
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                130? Аз нов го гледах 190 лева на Бош. Според мен не си струва да взема употребяван от Megaparts за 40-50 лева и да трябва да търся още един после.

                ---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:33 ----------



                Сърдечно ти благодаря за идеята! Засега карам с този дебитомер, но до края на месеца ще взема нов. Отделно и от махането на катализатора ми живна още малко.. Плюс уж по-качественото гориво... Има живот в нея.
                Не го закачай умрелия по-зле е за колата, карай си с разкачен и като си събереш парички слагай новия
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                  130? Аз нов го гледах 190 лева на Бош. Според мен не си струва да взема употребяван от Megaparts за 40-50 лева и да трябва да търся още един после.
                  Вече си имаш 2употреба,130лв е с доволна отстъпка,а и да покриеш критерия за гаранция има още 2-3 подточки.
                  Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                  Comment


                  • #39
                    Не разбрах откъде си

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Не разбрах откъде си
                      От Плевен съм. Сложих си и Locaton.
                      Last edited by Pantheon; d.m.y г., 11:21.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                        А за съединител мислил ли си?
                        Нещо не е наясно явно въпросния "майстор" и с диагностиката.
                        Тоя соленоид е в една друга бира.
                        Колега, я относо съединителя ако може да ме просветлиш. От известно време усещам едно трептене на педала. Без да го натискам... Само си слагам кракът на него и само, когато е на скорост и на високи обороти. Нормално ли е?

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                          Колега, я относо съединителя ако може да ме просветлиш. От известно време усещам едно трептене на педала. Без да го натискам... Само си слагам кракът на него и само, когато е на скорост и на високи обороти. Нормално ли е?
                          До достигане на точката на отцепване/зацепване, не трябва да усещаш нищо. Това, което описваш обаче, може и да е предадена вибрация.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Попринцип при съвсем леко натиснат педал на съединителя или при напълно натиснат не трябва да има вибрации, само ако го допреш леко с крака, което значи да убереш луфта на помпата се усещат леки вибрации, но това е предадена вибрация.
                            Fiat Bravo II 1.4 16v

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                              Колега, я относо съединителя ако може да ме просветлиш. От известно време усещам едно трептене на педала. Без да го натискам... Само си слагам кракът на него и само, когато е на скорост и на високи обороти. Нормално ли е?
                              Ти беше с дизел, нали> Ако си с дизел и съвсем леко натиснеш педала и усетиш треперене се готви за проблем

                              Comment


                              • #45
                                Наскоро смених съединител. На старият, в последните дни от експлоатацията му, усещах една доста силна вибрация щом обера луфта на педала. При мен най-вероятно е било от лагера, защото след смяната на пълен комплект (притискателен и феродов диск + аксиален лагер) всичко заспа. Може би и при теб става въпрос за същото.
                                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                                GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                                Comment

                                Working...
                                X